Контактная информация доступна только авторизованным работодателям. Авторизуйтесь или зарегистрируйтесь
№5225, Последнее обновление: 18 декабря 2013
Резюме -, Телевидение, PAY TV, Production: Кино, ТВ, Web, Продажи рекламы, Mediajobs.ru
(25 июня 1985)
Гражданство: Россия
Желаемая должность и зарплата

-

руб.
График: Полный рабочий день
Опыт работы 11 лет
Август 2013 — по настоящее время
Coleman services
Финансы, Юристы, Офис


Менеджер по развитию
Сопровождение тендеров Привлечение клиентов (холодные звонки, встречи, формирование клиентской базы) Ведение переговоров и проведение презентаций для клиентов (руководителей и ответственных лиц компаний) Документальное сопровождение клиентской работы Поддержание и развитие долговременных отношений с клиентами для удержания их интереса к предложениям компании Увеличение объёмов продаж Выполнение плановых показателей Ведение и предоставление отчетности о проделанной работе
Август 2012 — Август 2013
1 год, 1 месяц
Businessland
Финансы, Юристы, Офис


Менеджер по развитию
1. Проведение промо-акций в Москве, Санкт-Петербурге и регионах a. Составление плана проведения мероприятие b. Поиск и бронирование площадки c. Составление списка потенциальных участников мероприятия d. Подготовка программы мероприятия и краткого обзора для рассылки e. Рассылка приглашений по электронной почте f. Подготовка и рассылка приглашений с курьером g. Обзвон контактов h. Доставка оборудования и раздаточного материала на площадку i. Регистрация участников, подготовка площадки мероприятия и настройка оборудования j. Проведение мероприятия k. Сбор отзывов от участников и рассылка благодарственного письма 2. Взаимодействие с разработчиком сайта a. Увеличение конверсии сайта b. Поддержание внешнего вида сайта в актуальном состоянии c. Отражение последних новостей, связанных с компанией и трудовым законодательством 3. Взаимодействие с пиар-менеджером фирмы в пиар-акциях 4. Взаимодействие с пиар-менеджером в создании промо-материалов a. Разработка нового дизайна промо-материалов b. Поддержание запасов промо-материалов в необходимом состоянии 5. Отслеживание внешних мероприятий для участия или спонсорства a. Поиск актуальных мероприятий для привлечения клиентов
Январь 2010 — Декабрь 2012
3 года
Dewey & LeBoeuf, Москва
Маркетинг, Исследования


Marketing and Business Development Specialist
Job Description: • Regular monitoring of external events • Event risk management • To be sure that all presentation of DL speakers are in compliance with DL presentation guidelines • Controlling equipment needs for the Event department (computers, printers, badges, stationary and other equipment) • Event policy development • Consultation all internal clients and external suppliers re Client Events in DL • Contract management (invoices, contracts, guarantee letters, closing documents) • Close cooperation with Administrative department, Translators department and others re Events • Build strong relationships with suppliers, negotiate best opportunities with suppliers • Provide information regarding optional facilities, lodging, catering. • Savings and Budget control, research costs • Support DL membership in Business Associations (BA): - Up-date on annual DL membership - Build strong relationship with BA coordinators - Research new BAs - DL brand on BAs sites - Registration for BAs events - Signing for BAs mailings - Control Membership payments
Январь 2008 — Декабрь 2010
3 года
PricewaterhouseCoopers, Москва
Маркетинг, Исследования


Event Specialist
Job Description: • Maintain and up-date Marketing DB, Venue DB and Business Association DB • Regular monitoring of external events • Preparing regular Event statistics of PwC involvement • Event risk management • To be sure that all presentation of PwC speakers are in compliance with PwC presentation guidelines • Support Event page on YC • Preparing news re Big events for MPU • Controlling equipment needs for the Event department (computers, printers, badges, stationary and other equipment) • Supervise PwC banners and data promotional elements in order to enhance PwC brand showcase • Event policy development • Consultation all internal clients and external suppliers re Client Events in PwC • Contract management (invoices, contracts, guarantee letters, closing documents) • Close cooperation with Administrative department, Translators department and others re Events • Build strong relationships with suppliers, negotiate best opportunities with suppliers • Provide information regarding optional facilities, lodging, catering. • Savings and Budget control, research costs • Support PwC membership in Business Associations (BA): - Up-date on annual PwC membership - Build strong relationship with BA coordinators - Research new BAs - PwC brand on BAs sites - Registration for BAs events - Signing for BAs mailings - Control Membership payments • Event process organization: - Standard format of PwC events (client events in PwC office) - Preparing list of participants - Mailings through the E-man db and Mail merge - Pre-event follow-up - Registration - Technical support of event (booking room, booking mics, informing IT department re future events) - Printing badges, programs and all materials - Cooperation with Translators department (making requests and providing with all needed materials) - Being sure that presentations of PwC speakers are compliant with PwC visual guidelines - Room set up - Support during the event - Preparing event report (Questionnaires, YC report) - Social events (PwC office and Out) - Searching the venue - Preparing event budget - Close cooperation with Venue management re menu, event schedule, technical abilities, setup, payments and other financial aspects (discounts, contract) - Contract management - Preparing design of event (program, menu, badges) - Coordination with Admin, Translators, IT and designers re different aspects of the event - Support during the event - External events (delegation, sponsorship, speakers, co-organizers) - Event registration - Contract management - Cooperation with organizers re discounts and PwC role at event - Preparing annual external event tables - Informing Marketing managers re event opportunities - Being sure that presentations of PwC speakers are compliant with PwC visual guidelines - PwC speakers’ CV are compliant with PwC standarts - Big international and Russian events (Spb Forum, Sochi forum, Tomsk Forum, MIPIM etc.) - Preparing report on Event KPIs - Follow-up marketing managers re our role in the event - Registration - Hotel booking - Logistic - Program involvement - Contract management - Holding of a tender - Close cooperation with Administrative department - Badges for participants - Coordination of programme of all participants - Knowledge cafe coordination (all aspects) - Internet connection - Coordination of IT support - Rent and transportation for materials - Rent of equipment - Catering company
Январь 2006 — Декабрь 2008
3 года
PricewaterhouseCoopers, Москва



Receptionist
Call Center, Работа с корпоративными базами данных
Образование
2011
Первая национальная школа телевидения
Диплом с отличием
Повышение квалификации, курсы
2011
Первая национальная школа телевидения
Курсы тележурналистов
специальность: Диплом с отличием
Знание иностранных языков
английский
Свободный, устный и письменный
русский
Свободный, устный и письменный
Профессиональные навыки
Неисчерпаемое желание работать, целеустремленность, высокая скорость обучения, стрессоустойчивость, гибкость. Microsoft Office 2003/2011 - уверенный пользователь; InDesign - Уверенный пользователь; Photoshop - Уверенный пользователь.
Рекомендации
По требованию
Контактная информация доступна только авторизованным работодателям. Авторизуйтесь или зарегистрируйтесь
Похожие резюме
Агентство Форма
Москва
Project менеджер
45 000 руб.
час назад
ГБУ г. Москвы "Городской центр профессионального и карьерного развития"
Москва
Заместитель начальника отдела аналитики и информационной политики
60 000 руб.
2 часа назад
Бар "Дорогая, я перезвоню"
Москва
Бармен
40 000 руб.
2 часа назад