Контактная информация доступна только авторизованным работодателям. Авторизуйтесь или зарегистрируйтесь
№5225, Последнее обновление: 18 декабря 2013
Резюме -, Телевидение, PAY TV, Production: Кино, ТВ, Web, Продажи рекламы, Mediajobs.ru
(25 июня 1985)
Гражданство: Россия
Желаемая должность и зарплата

-

руб.
График: Полный рабочий день
Опыт работы 11 лет, 4 месяца
Август 2013 — по настоящее время
Coleman services
Финансы, Юристы, Офис


Менеджер по развитию
Сопровождение тендеров Привлечение клиентов (холодные звонки, встречи, формирование клиентской базы) Ведение переговоров и проведение презентаций для клиентов (руководителей и ответственных лиц компаний) Документальное сопровождение клиентской работы Поддержание и развитие долговременных отношений с клиентами для удержания их интереса к предложениям компании Увеличение объёмов продаж Выполнение плановых показателей Ведение и предоставление отчетности о проделанной работе
Август 2012 — Август 2013
1 год, 1 месяц
Businessland
Финансы, Юристы, Офис


Менеджер по развитию
1. Проведение промо-акций в Москве, Санкт-Петербурге и регионах a. Составление плана проведения мероприятие b. Поиск и бронирование площадки c. Составление списка потенциальных участников мероприятия d. Подготовка программы мероприятия и краткого обзора для рассылки e. Рассылка приглашений по электронной почте f. Подготовка и рассылка приглашений с курьером g. Обзвон контактов h. Доставка оборудования и раздаточного материала на площадку i. Регистрация участников, подготовка площадки мероприятия и настройка оборудования j. Проведение мероприятия k. Сбор отзывов от участников и рассылка благодарственного письма 2. Взаимодействие с разработчиком сайта a. Увеличение конверсии сайта b. Поддержание внешнего вида сайта в актуальном состоянии c. Отражение последних новостей, связанных с компанией и трудовым законодательством 3. Взаимодействие с пиар-менеджером фирмы в пиар-акциях 4. Взаимодействие с пиар-менеджером в создании промо-материалов a. Разработка нового дизайна промо-материалов b. Поддержание запасов промо-материалов в необходимом состоянии 5. Отслеживание внешних мероприятий для участия или спонсорства a. Поиск актуальных мероприятий для привлечения клиентов
Январь 2010 — Декабрь 2012
3 года
Dewey & LeBoeuf, Москва
Маркетинг, Исследования


Marketing and Business Development Specialist
Job Description: • Regular monitoring of external events • Event risk management • To be sure that all presentation of DL speakers are in compliance with DL presentation guidelines • Controlling equipment needs for the Event department (computers, printers, badges, stationary and other equipment) • Event policy development • Consultation all internal clients and external suppliers re Client Events in DL • Contract management (invoices, contracts, guarantee letters, closing documents) • Close cooperation with Administrative department, Translators department and others re Events • Build strong relationships with suppliers, negotiate best opportunities with suppliers • Provide information regarding optional facilities, lodging, catering. • Savings and Budget control, research costs • Support DL membership in Business Associations (BA): - Up-date on annual DL membership - Build strong relationship with BA coordinators - Research new BAs - DL brand on BAs sites - Registration for BAs events - Signing for BAs mailings - Control Membership payments
Январь 2008 — Декабрь 2010
3 года
PricewaterhouseCoopers, Москва
Маркетинг, Исследования


Event Specialist
Job Description: • Maintain and up-date Marketing DB, Venue DB and Business Association DB • Regular monitoring of external events • Preparing regular Event statistics of PwC involvement • Event risk management • To be sure that all presentation of PwC speakers are in compliance with PwC presentation guidelines • Support Event page on YC • Preparing news re Big events for MPU • Controlling equipment needs for the Event department (computers, printers, badges, stationary and other equipment) • Supervise PwC banners and data promotional elements in order to enhance PwC brand showcase • Event policy development • Consultation all internal clients and external suppliers re Client Events in PwC • Contract management (invoices, contracts, guarantee letters, closing documents) • Close cooperation with Administrative department, Translators department and others re Events • Build strong relationships with suppliers, negotiate best opportunities with suppliers • Provide information regarding optional facilities, lodging, catering. • Savings and Budget control, research costs • Support PwC membership in Business Associations (BA): - Up-date on annual PwC membership - Build strong relationship with BA coordinators - Research new BAs - PwC brand on BAs sites - Registration for BAs events - Signing for BAs mailings - Control Membership payments • Event process organization: - Standard format of PwC events (client events in PwC office) - Preparing list of participants - Mailings through the E-man db and Mail merge - Pre-event follow-up - Registration - Technical support of event (booking room, booking mics, informing IT department re future events) - Printing badges, programs and all materials - Cooperation with Translators department (making requests and providing with all needed materials) - Being sure that presentations of PwC speakers are compliant with PwC visual guidelines - Room set up - Support during the event - Preparing event report (Questionnaires, YC report) - Social events (PwC office and Out) - Searching the venue - Preparing event budget - Close cooperation with Venue management re menu, event schedule, technical abilities, setup, payments and other financial aspects (discounts, contract) - Contract management - Preparing design of event (program, menu, badges) - Coordination with Admin, Translators, IT and designers re different aspects of the event - Support during the event - External events (delegation, sponsorship, speakers, co-organizers) - Event registration - Contract management - Cooperation with organizers re discounts and PwC role at event - Preparing annual external event tables - Informing Marketing managers re event opportunities - Being sure that presentations of PwC speakers are compliant with PwC visual guidelines - PwC speakers’ CV are compliant with PwC standarts - Big international and Russian events (Spb Forum, Sochi forum, Tomsk Forum, MIPIM etc.) - Preparing report on Event KPIs - Follow-up marketing managers re our role in the event - Registration - Hotel booking - Logistic - Program involvement - Contract management - Holding of a tender - Close cooperation with Administrative department - Badges for participants - Coordination of programme of all participants - Knowledge cafe coordination (all aspects) - Internet connection - Coordination of IT support - Rent and transportation for materials - Rent of equipment - Catering company
Январь 2006 — Декабрь 2008
3 года
PricewaterhouseCoopers, Москва



Receptionist
Call Center, Работа с корпоративными базами данных
Образование
2011
Первая национальная школа телевидения
Диплом с отличием
Повышение квалификации, курсы
2011
Первая национальная школа телевидения
Курсы тележурналистов
специальность: Диплом с отличием
Знание иностранных языков
английский
Свободный, устный и письменный
русский
Свободный, устный и письменный
Профессиональные навыки
Неисчерпаемое желание работать, целеустремленность, высокая скорость обучения, стрессоустойчивость, гибкость. Microsoft Office 2003/2011 - уверенный пользователь; InDesign - Уверенный пользователь; Photoshop - Уверенный пользователь.
Рекомендации
По требованию
Контактная информация доступна только авторизованным работодателям. Авторизуйтесь или зарегистрируйтесь
Похожие резюме
Конкорд менеджмент и консалтинг
Санкт-Петербург
Хостес
30 000 руб.
30 минут назад
Передача "Телевизионная служба безопасности", канал "Санкт-Петербург"
Санкт-Петербург
Корреспондент, редактор
по договоренности
час назад
CTC Media
Москва
Корреспондент (сайты каналов СТС Медиа)
75 000 руб.
2 часа назад